Hur ska jag känna mig?

Jag vet inte hur jag ska känna mig just nu... besviken igen? Ledsen? Trött? Arg? Orkar-inte-bry-mig? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga ialla fall.... men det jag kan säga att det blir inte Stockholm den här helgen heller. Från att gå med huvudet högt i skyn och vara glad och framåt, till att bli sad och down. Äsch! Och jag är inte pigg på att gå och träna handboll heller eftersom jag fortfarande inte blivit helt kry från min förkylning. "/

Jag tror att morgondagen kommer bli rolig ialla fall. Det är lägerskola som står på schemat. Det är bestämt att jag ska följa med "min klass" på cykeltur till Löt. Där ute är det olika aktiviteter och annat skoj som kommer hända. Jag kommer hjälpa till med lunchen i köket med Kicki. Vilket jag tror kan bli väldigt spännande! =D
Sen bär det av hem igen runt fyra... på skolan ska barnen grilla och ha mysigt och sedan ska de sova kvar där. De frågade om jag ocskå skulle göra det, men icke sa Nicke. Ofta lixom! =P

Nu ska jag gå och hjälpa mamma skära grönsaker. Sen ska jag börja skriva rent mina observationer som jag gjort den här veckan. Ussch vad jag egentligen inte har ork att göra något... vill bara sitta framför tv:n hela kvällen.... Idol låter så himla lockande.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0