En lägenhet?


Idag blev det en lugn och skön dag hemma. Not. Har hållt igång hela dagen, tandläkaren, gym, rastning av vovve och för en stund sedan lyckades jag smyga till mig en lugnt timme i soffan. Men om några minuter är det iväg igen. Mor och jag ska åka in och kolla på en lägenhet. Yep, ni läste rätt, lääägenhet! Till mig! Denna är en liten, med betoning på liten, 1:a i Enköping. Spännande, spännande, vi får se hur detta slutar. Men nu måste jag springa och käka. Och möjligtvis hitta något mer lämpligt att ta på mig, om nu inte endast leggins och underkläder råkar vara en passande klädsel för att inspektera lägenheter i.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Japp det har jag:)



Oj, spännande. Hur var lägenheten?

2008-09-29 @ 20:39:33
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh va spännande, om ni köper den så får du inte flytta in i den innan jag har varit hemma hos dig. ;)

2008-09-29 @ 21:24:10
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0