Because I like that

En vecka är nästan slut och helgen är här! Det blev ett bra avslut till en bra helg! Duggan gick jättebra och var inte alls så svår som jag trodde att den skulle va. (För alla som inte vet vad en dugga är så är det ett mindre prov kan man säga). Sen fick vi tillbaka våra uppsatser vi skrivit om vfu:n (praktiken). Jag fick ett "utmärkt" på mitt papper och gruppen som helhet fick ett "jättebra jobbat!" av vår lärare. =D Så jag är helnöjd med den här veckan. Så nu går jag runt och är allmänt glad. Var tvungen att ringa och dela med mig med min glädje. Det uppskattades! =D

Ikväll ska jag och Erika ha en spakväll. Väldigt mysigt. Var så länge sen som Erika och jag gjorde något tillsammans. Och helgen slutar inte där, för imorn ska vi nämligen på Oktoberfesten. Jag är hur taggad som helst och jag hoppas att Erika är likaså! ;)

Nej nu ska jag gå och dansa av mig lite. Shit vad jag är glad! Går inte att beskriva... Det kommer nog synas imorn hur glad jag är!;)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0