Alltid på språng


Dans står på schemat idag. Ska bli så jäkla skönt. Extra kul att vi dansar till en favvo låt. Den jag missbrukat i hela helgen. Mor och far börjar komma med lite kommenterar. Men ska bli skönt att få komma iväg och inte tänka på någonting annat än musik och rörelser. No more.

Ikväll blir det hårfärgning med Rebecka. Ska bli skoj. Känns som om det var länge sen man träffade flickan. Vi kanske skulle ta och mysa till det lite? Lite godis? Lite film? Äkta tjej kväll? Rebecka, vad säger du?

Nä, nu måste jag rusa igen. Ingen rast, ingen ro, but I like it. =)

Förvånad jag är att jag har lite extra ont i halsen idag och egentligen kanske borde avstå från träning. Funderar fortfarande på att kapa av halshelvetet.
//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag är på på en äkta tjejkväll! =D men ja hoppar nog över det där med godis... blev lite väl mkt av det goda igår må jag säga... ;) Men mys med film är ju aldrig fel! =)

2008-09-21 @ 18:12:06
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0