Glass läker alla sår


Nu är jag måttligt irriterad. Ont har jag, som fan. Men jag måste ju säga att jag är envis. Denna tid skulle jag egentligen ha varit på streetdansen. In i det sista försökte jag övertala foten att ge upp och låta mig träna. Men icke. Nu sitter jag här med bultande fot, men något gott för det ju med sig i alla fall. Nu kan jag mysa framför Ugly Betty och Desperate houeswifes med en skål glass istället. Åh så mycket hellre jag hade varit på träningen. Men imorgon, imorgon ska det ha gått över! Lite glass läker alla sår...?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Självklart att glassen läker sår.. Hoppas att foten blir bättre av all glass och att det är bättre imorron..

2008-10-14 @ 20:45:45
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0