"You burned me with your eyes"


Jag är väldigt stolt över mig själv. Vet ni varför? Jag har för första gången lyckats få in ett youtubeklipp här i bloggen. Inte illa va? Nä jag vet, ni är inte ett dugg imponerade. Det är ju inte speciellt svårt, vilket jag upptäckte efter ett antal försök. Men nu är klippet där och jag är nöjd. Väldigt nöjd. För visst är låten bra?

Rebecka fick med mig på bio ikväll. Jag var väl inte direkt svårövertalad kanske. Vi såg någon film som för det mesta gick ut på att skjuta, döda och visa blod både här och där. Med andra ord, en väldigt mysig film. Den hade väl egentligen ingen direkt handling, bara att alla skulle döda varandra, men jag gillade den faktiskt i alla fall. Ja, ja, kommer inte ihåg vad den hette och jag är trött så god natt med er.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Wanted... filmen hette wanted... med Angelina Jolie! :P

2008-10-12 @ 12:54:25
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tycker att du är riktigt duktig som klarade av att lägga in en video.. hehe ;)

2008-10-12 @ 14:40:51
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0