Trekant med en varulv...?


Folk måste tro att jag är en varulv som lallar runt ute i skogen om nätterna. Att jag aldrig sover. För om någon känner för att smsa mig, så är det på natten det sker - oftast. Inget mig emot egentligen, men varje gång jag blivit väckt av ett sms lyckas jag aldrig förstå om jag verkligen är vaken eller bara drömmer. Förvirrande, minst sagt. Men ganska kul i vissa fall. Som när jag flera timmar efter jag stigit upp kommer på min tokiga dröm där någon skickat ett helgalet sms. Jag skrattar gott åt drömmen. Tokigt. Men när jag sen kollar igenom mobilen så, oops, där var ju detta sms som jag inte trott existerat. Galet.

Har någon av er någonsing blivit väckta mitt inatten av ett sms där ni blivit ombedda att delta i en trekant...? :S


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0