Onsdag...

Idag är det onsdag och den enda dagen som jag behöver gå i skolan den här veckan. Vi ska ha vårt sista seminarium för den här delkursen. Skönt! Kom hit för typ fem minuter sen. Mamma skulle in till Uppsala hon med så jag fick åka med henne. När jag går in genom dörrarna på skolan kommer jag på att jag glömt mitt usb-minne hemma med min recesion på... crap tänkte jag! Men sen kom jag på att vi inte börjar förrän kl 13 efter att vi haft vårt så kallade möte med arbetslaget så jag kommer hinna skriva om den ändå. Skönt!

Imorn är det torsdag och då ska jag och Sara åka in hit igen för att fixa lite. Köpa lite ditt och datt. Jag ska även byta en klänning som jag ska ha på mig på fredag. Den var nämligen trasig när jag kom hem från sthlm. Tur att jag köpte den på Gina, finns ju här i Uppsala också så det är ju bara att åka hit och byta.

Efter torsdag kommer fredag och då är det fest!!! Kommer bli så jäkla kul! Våghals står på schemat och en massa annat skoj. Och att sällskapet är supertrevligt kan kvällen fan inte misslyckas. Åh vad jag längtar!!!
För att citera Sara: Jag vill ha fredag idag!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

MYYYYYYYYYYH! jag längtar som en ko!

2008-10-29 @ 11:32:54
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahaha "som en ko" XD

2008-10-29 @ 18:19:04
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0