Nu när allting har ändrats


Det verkar som om allt jag planerar skiter sig.

Jag lyckades dock ta mig in till Enköping. Tänkte att jag skulle simma lite, bli av med rastlösheten. Tror ni inte att det också skiter sig? Stora lappar över hela stället Simhallen stängd pga simtävlingar. Great. Så jag hamnade på gymmet som vanligt, vilket ifs var ganska bra. Nu är kroppen helt slut och jag har kommit fram till att jag älskar den känslan. Huvudet är piggt men kroppen helt utpumpad. Det är då det känns att man har gjort något av nytta.
Jag har kommit fram till ännu en sak, eller kommit fram till har jag inte gjort, tvärrt om, jag undrar. Jag undrar hur det kommer sig att jag, jag Erika, jag slöfocken, jag som hatar att träna, helt plötsligt tränar 6 gånger i veckan? Hur gick det till egentligen?

 


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0