"Men... är du här på en måndag??"


Måndag. Underbara måndag. Faktiskt, jag överdriver inte, det har varit en väldigt fin måndag. Och då har jag ändå jobbat på en måndag för första gången på väääldigt länge. Men pigg och glad är jag ändå. Så pigg och glad att jag lyckades ta mig till gymmet efteråt. Dock kände jag mig inte så välkommen.

När jag klev in genom dörren möttes jag av en lång blick från en kille. Jag stegade förbi, lämnade av mina saker och klev upp på en slags träningscykel. När jag tittar upp ser jag ett x antal ögon vända mot mig. Jag tittar mig förvirrat omkring. Har jag gjort nått fel? När jag tittar framåt igen ser jag hur gubben på cykeln framför t.o.m. vänder sig om och kollar på mig. Va faan tänker jag och börjar trampa på, varför glor de så?? Mycket märkligt...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0