I brist på annat...

Som en del kanske märkt så har jag inte skrivit här på länge. Och det har berott på att jag har haft tentaskrivning den här veckan... suck va jobbigt det är. Men nu är den klar iaf så man är ledig från plugg i helgen.
Igår hade vi seriepreimär med juniorerna. Det gick väl sådär eftersom det blev förlust. Jag fick spela mitt6 för första gången i mitt liv. :O Om det gick bra får andra svara på... Jag var iaf bara nöjd med försvaret. Innan matchen träffade jag Patrik i Bålsta. Käka mat och sen åkte vi till Kungsängen där matchen var. =)

Imorn blir det till att jobba på Maxi igen... med barnen i Minihuset. 5 timmar. =) Lagom länge.

Nu: TV
Sen: SOVA!!!!!!!!!!

Puss
//Rebecka

ps.
Citat:
E: Tittar snett ut mot sin dörr... "Vi rör oss!!!!"
R: "Shit!!!" Sätter foten på bromsen och kör sedan fram en bit till... "Jag ska aldrig glömma handbromsen!"

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAHAHAHAHA!!!

2008-10-04 @ 15:56:51
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0