En ganska dålig, men skön dag


Jag har varit hemma hela dagen. Ändå har det inte dykt upp något inlägg förrän nu. Dåligt va? Jag känner mig väldigt dålig idag faktiskt. Inte dålig-sjuk, utan dålig-dålig. Jag hade tänkt göra massor idag. Städa, bli klar med plugget, långpromenad med Zingo och gymma. Vad har jag gjort? Städat har jag med nöd och näppe klarat av. Pluggandet tvingade jag mig till att göra halvfärdigt för en stund sedan. Långpromenaden blev en slö runda i spåret. Och gymmet? Det närmsta jag kom dit var när jag stod ute i skogen med en Zingo som kissa i en buske. Skäms Erika, skäms! Nu funderar jag på att träna imorgon. Men orkar jag verkligen det? Plugg, gym, lektion och sen dans? Det tål att tänkas på (jag, som känner mig själv, vet att det inte kommer bli så. Jag kommer ta sovmorgon istället).

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0