Bara ännu en fantasilös rubrik


Vilken mysig morgon! Telefonen har gått på högvarv och både peruker i form av golvmoppar och en Halloween-fest har kommit på tal. Spännande. Mellan sms-turerna har jag myst vid köksbordet med min mor. Det har skvallrats kan jag säga. Om allt och alla och förmodlingen några till. Riktigt mysigt.

Jag sitter här i min ensamhet medan mor och far gluttar på en film. Lyckades snappa upp det här citatet, kanske har dålig humor, men tyckte det var lite kul.

"Hur kunde då bli så full på så få timmar?"
"Det är väl inge svårt att bli full?"

Och här kommer lite onödig information (kanske ska säga lite mer onödig information). Mor och jag hyrde film igår, samma film som de nu kollar på igen. Den var väldigt sorlig. Men mor och jag har nu bestämt oss hur vi ska göra om vi skulle drappas av en dödlig sjukdom, typ cancer. Vi ska skriva massa brev och gömma dem. Typ som jag och du gjorde i Finland Alex, som en liten skattjakt. Haha, kommer du ihådgdet? Hur vi varje sommar gömde brev bakom tavlan på den fula tanten? =)


//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA, joo jag hade ingen aning om att de kunde låta så jäkla högt?! Och sen när pappa var upp på vinden och kolla så visade det sig att fällorna hade smällt men ingen mus fanns i de.. :S

2008-10-25 @ 18:08:54
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Alex

haha jadå det kommer jag ihåg:)

2008-10-26 @ 15:45:46
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0