Maaten e klar


Oj, oj, vilken helg. Det är inte utan anledning Kalle hälsade som han gjorde på dagens träning "Tja! Blev det fest i helgen då? Shiiit, du ser ju helt borta ut!" Jag tycker man har rätten att se sliten och tom i bollen ut efter två dagars partande. Dessutom är det helt logiskt att det gick skit att träna efter denna helg, trots det är jag besviken.

Hur som haver, hamnade på fest med ett gäng grabbar "någonstans innan Gamla Uppsala och Nyby". Vi körde en dryckeslek som var bra mycket enklare att förstå än den där triangel-skiten vi ibland kör, så den ska jag lära Alex och tjejorna. Jag blev som vanligt döpt till Enköping, en inte allt för ovanlig händelse när jag möter nytt folk. Dock avancerade det lite och i ett litet tag (ungefär två sekunder) blev det miss Enköping istället. Inte illa va?

Nu är jag helt slut och skakigt hungrig (en tacksam tanke skickas här till far som står och bakar pizza i detta ögonblick) men nu är ni lite updaterade om vad jag haft för mig i alla fall; knackat i bord med ett par sköna lirare och lärt mig massa nya konstiga ord. Som jag, om jag ska vara ärlig, inte kommer ihåg, så egentligen har jag inte lärt mig någonting.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, jag har oxå börjat att kopiera inlägget innan jag publicerar det blir ju så jobbigt när det bara försvinner. Ja, studenten 08 är något att minnas. :)



Hitta på något snart kanske, hehe har lite tråkigt, kanske kan komma hem till dig och kolla hur du bor? :)

2008-11-10 @ 20:08:03
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0