Nä, dags att gå upp kanske?


Jag tänker börja med att säga att jag hoppas hoppas hoppas att jag är ledig imorgon också. Skulle vara så skönt! Fast i och försig är det bara halvdag på fredagar, men det är ju inte själva jobbandet som är så hemskt egentligen. Det är att gå upp på morgonen. Jag gillar inte sånt.

Hur som helst, ledig idag. Tvingade mig att vakna vid åtta för att släppa in en snubbe (när han kom var jag helt groggy, men jag lyckades i alla fall få på mig riktigta kläder innan jag öppnade dörren, men jag måste nog ha sett ganska nyvaken ut haha) som skulle fixa någon vattengrej, men han var inte ens här en minut. Var något fel så han kunde inte fixa det han skulle. Typiskt. Jag kunde ha fortsatt sova. Istället sitter jag nu här medan Da Vinci Koden är igång på tven. Jag såg halva sen tröttnade jag. Egentligen borde jag skriva min uppsats, men jag hittar inget ämne att skriva om.

Hmm, vilket konstigt inlägg det blev. Skulle egentligen bara säga att jag är riktigt nöjd där jag är just nu. Myser i sängen med bra musik, en film är igång och förutom det är helgen snart här och jag längtar. På fredag blir det mys med matlagning och bio (haha Rebecka, det blir Magdagaskar (=  ) och sen på lördag blir det, som Rebecka precis skrivit, Ladys night. Just fan! Jag måste ringa och boka bord. Och nu kom jag på en till grej jag ska göra idag. Knäppa kort på frysta äpplen. Och jag måste till tandläkaren. Usch...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Yeah! Madagaskar är grym!!!! Hoppas du också tycker att den är bra! =D

2008-11-27 @ 22:26:27
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0