Snö!

Shit vad det snöar just nu! Just när mamma och pappa kommer hem så passar det fint med snö. All I can say is - welcome home! =P hahha!
Jag sitter här och kollar på alla saker jag fått. Galet mycket saker. Kan ju säga att jag kände mig väldigt bortskämd när de kom hem och bara packade på mig saker. Det kändes som julafton och födelsedag på samma gång. Tänkte berätta vad jag fått.... =)
Två plånböcker: Prada och Coco Chanel
En väska: Prada
En t-shirt: Billabong
Tre par trosor: Calvin Klein, Burberry och Versarce
Ett säng överkast med en elefant på (guddomligt vackert!!!)
En tunika: Ed Hardy
Tre par shorts: Två Billabong och en Adidas
Fyra par strumpor: (och nu kommer det roliga) Address, Addas, Adidos (alla de här tre märkena ska vara Adidas=D), Puma och Nike.
Tre klockor: Två Diesel och en Zense
En happy Buddah. Buddahn ska man klappa på magen för att få lycka. Och jag kan säga att det går inte att låta bli för den är så himla söt! =)
Britney Spears parfym: Midnight Fantasy

Allt det här fick jag... helt sjukt! Man kan inte sluta säga tack! Tack tack tack! Älskar er, mamma och pappa!

Medan jag skriver det här har det bara ökat på med snö... marken har nu ett tunt täcke över sig... jag hoppas verkligen på en vit jul i år!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad ska man med 3 klockor till?

2008-11-16 @ 14:08:05
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jo rebecca.. det är väl mer som accessoarer:P inte så att jag går å har alla tre på mig på en gång!.p

2008-11-16 @ 14:12:07
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0