Piss!

Idag kan jag inte påstå att jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår. När jag vaknade imorse kunde jag knappt prata och jag var täppt i näsan. Under dagen blev det lite bättre och rösten kom tillbaka. Men nu ikväll har jag blivit hesare igen. =S Jag hoppas bara att jag blir lite bättre så att jag orkar spela match imorn och att jag blir frisk på lördag när jag ska hem till Patrik. Annars blir det hemma och sängen för mig och kurera.
måste ju säga att jag mådde en aningen bättre när Patrik var här och hälsade på lite idag också. =) He makes me feel happy! Och att vara glad gör en frisk snabbare. =)

Imorn är det sista dagen på praktiken som gäller också. Hoppas på att rösten håller så att jag kan utföra min högläsning.

Nu ska jag gå och göra mig en toast och en het kopp choklad.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0