På date med ett hockey-spöke


Jag hade en sådan läskig, men på ett sätt ändå mysig dröm inatt (skulle kanske inte skrivit mysig, ni kommer tro att jag är helt störd (om ni inte redan tror det), med tanke på nästa mening). En kompis låste in sig i grannens bil och sköt skallen av sig. Blod. Mycket, mycket blod. Överallt. Efter några dagar började han att hemsöka mig genom att kasta hockeypuckar på mig. Meningen med det var tydligen att jag skulle börja spela hockey i hans lag så de kunde vinna sin serie (jag var tydligen en oupptäckt hockeytalang). Sen började jag och spöket gå på dater. Väldigt trevligt. Tills han gick upp i rök.

Nu ska jag kolla att allt stämmer med mitt kårleg, det verkar som om två, möjligtvis tre, flickor ska ut på nation ikväll. Dessutom ska jag kolla upp vem den där Wolfgang är.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0