Overload!

Just nu känns det som om jag aldrig kommer bli klar med den här jävla tentan.... Visserligen ska den in i natt kl 23.59 så jag har ju fortfarande ett tag kvar på mig. Jag fryser som en gnu och jag orkar verkligen inte gå och hämta vad för att tända en brasa. Så det får bli till att ta på sig mer kläder.
Imorn blir det en ledig dag för mig och jag ska sova länge, länge, länge! Jag ska inte göra ett skit!!!
Idag var det introduktion på nästa kurs. Och jag tycker att den här kursen låter jätterolig och jag ser verkligen fram emot de obligatoriska lektionerna. =D

Nej nu måste jag gå och fortsätta med tentan...

Oh! Btw... mamma fyller år idag! Så grattis till henne! Hon är världens bästa mamma och jag saknar henna just nu för hon är på de varmare breddgraderna - Thailand. Saknar pappa också som är där och håller henne sällskap. Puss på er!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis till henne =)

2008-11-03 @ 22:09:20
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0