"Har du fått tillbaka dina kort?":$

Gårdagen blev väldigt lyckad. Så mycket 80-tal vet jag inte om det blev men alla var snygga ialla fall. God dricka och gott sällskap och alla som var där verkade tycka att det var väldigt trevligt.
När folket började dra sig hemmåt var det några tappra kvar som satt och spelade TP. Det gick väl som det gick.

(Idag på msn)

D: Har du fått tillbaka dina kort än?:$
R: Vilka kort? :P
D: TP korten...
R: Hahaha! Har du snott frågorna?
D: Bara en bunt, kunde inte låta bli, de var så intressanta. Det var så att T fick säga åt mig att släcka för när han hade gått och lagt sig låg jag och läste lite på frågorna.
R: Hahahahah!
D: Så T har nog en lite hög med frågor hos sig som du ska få tillbaka sen. =)


Vi lekte även charader och våghals. Vet inte om det var så jätteuppskattat men några skratt blev det ialla fall när P fick kortet där det stod att han skulle ställa sig på alla fyra och bli spankad fem gånger och varje gång ska han säga "I'm so nasty!". =)

Resten av kvällen kan lämnas kvar åt dem som var på festen. Jag hade ialla fall skitroligt och jag hoppas att alla som var där hade lika kul. =)
TACK!

Puss
//Rebecka
ps. Bilder kommer senare

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag skrev det till han sen, han blev nog lite rädd, det verkar som det var nån lite kille. Han undrade hur jag visste vem han var. Jag svarade: Det finns något som heter Eniro.

2008-11-01 @ 17:30:02
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHAHHAHA!han alltså... :P

2008-11-02 @ 15:42:38
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0