"Det vart inte så bra"


Var ju som sagt över till Rebecka en stund. När jag kom hem igen upptäcker jag att det lyser i mitt rum. När jag tittar in ser det ut som ett bombnedslag (vilket i och för sig inte är så överraskande) och hela bokhyllan har på ett magiskt vis flyttat sig bort från väggen. På golvet ligger sladdar och massa konstiga grejer. När jag gapande står och kollar på röran dyker far upp med dammsugaren. Jag frågar vad som händer.
   "Jag skulle lägga in en nätverkskabel. Jag råkade borra i lite eledningar... Det vart inte så bra..."
Så fortsatte han lugnt sitt dammsugande av mitt redan innan dammiga rum. Inge mer med det. Nu, någon timme senare kan jag sitta här i mitt rum och skriva. Slutet gott, allting gott - tror jag i alla fall, vet inte riktigt hur det gick med de där eledningarna...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter ju inte så bra det där. Hehe, nej nästa gång när du är ute i björklinge får du komma och hälsa på mig. Vad gjorde du i Björklinge förresten?

2008-11-03 @ 11:25:07
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0