Åh denna tisdag


Än så länge älskar jag den här dagen.
Jag tvingade mig upp ur sängen för kanske en timme sedan. Redan då var humöret på topp (åtminstonde efter jag fått i mig lite frukost, jag kan vara ganska grining innan dess hehe). Jag hann med många söta drömmar innan jag vaknade. Nu, en timme senare har jag skrivit klart min draft 2 till engelskan. Har lektion idag där vi ska hålla något tal igen. Något jag inte ser fram emot. Men just nu sitter jag i sängen, nedkrupen under täcket, lyssnar på musik (just nu en ganska udda låt) och ska strax sätta igång med det där talet. Mys att kunna krypa ner i sängen och plugga. Viss risk att man somnar, men just nu känns allting så bra att nej, det kommer jag inte göra. Jag älskar den här dagen!
(peppar, peppar, bara för att jag säger så kommer säkert allt gå ut helvete nu så fort jag kliver upp ur sängen...)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0