Morgon sms


Imorse vaknade jag som sagt av en mobil som vibrerade. Desse som undrade om vi var vakna. Det var jag ju verkligen inte. Var nog inte ens medveten om vad hon skrev, men svara skulle jag: Åh shit... sova mer. 

Trots min vädjan om att få fortsätta sova så fortsatte smsen att trilla in. Jag hade ingen aning om vad hon skrev i de första smsen men jag svarade att jag sov. Jag funderade också på om Robin var död (efter att jag kastat lite sudd och skrikit hest på honom visade det sig att så var inte fallet). Så i min trötthet missade jag Desses berättelse om en snubbe i vita kallingar och en het röv, såg den flera timmar senare i skolan. Haha. Jag var minst sagt trött imorse.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

jooo, vi har elevexpo men emelie och marcela skulle sitta idag och imorrn sitter resten av klassen.. Så imorrn kommer jag och gör dig sällskap i skolan.. :p

2008-05-28 @ 16:18:24
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, det tycker jag med. Först skulle jag va i skolan mellan 17-19, men Marcela och Emelie tog det passet ist.. Jobbigt att ni inte får ngn mat..

2008-05-28 @ 18:01:33
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0