Skolan är ju bara för underbar ibland


Studentskivan var så grymt rolig =) Hade det skitroligt hela kvällen lång. Ett inlägg om det får komma senare.

Just nu sitter jag i skolan, har någon redovisning för en Kinnarps snubbe där vi ska berätta om ett ställe som vi har inrett. Jag har gjort ett cafe, inrett efter de fyra elementen. Lalala, I'm bored.

Dansen igår var ju rolig. Var trött som satan. Åkte dit redan vid halv fyra, klämde i mig en sallad, snackade med Alex och sov. Väldigt roligt. Halvsov typ tills vi började så de va ju trevligt. Var helt död på träningen och orkade inte riktigt med Thomas som skrek och gapade om att vi skulle vara självsäkra och visa energi. För jag hade ju så mkt energi, kunde ha somnat mitt i ett danssteg. 

Min vilotimme fick bli en långpromenad genom Norby. Tyckte det kunde behövas så att jag piggnade till, vilket jag gjorde. Så andra timmen på dansen gick sååå myket bättre. Men så var inte den lika ansträngande. 

Bussresan hem var spännande också. Eller ja, den blev spännande när jag kom hem. Satt en rastlös kille framför mig. När jag kommer hem upptäcker jag att jag har han på msn. Ingen aning om vem snubben är egentligen eller hur han hamnat på min msn. Läskigt :P

Nu ska jag fixa lite bilder åt Desse från skivan. Älskar mina lektioner, så sköna =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0