jahopp

Nu är det sista dagen på en långhelg och det är endast 18 dagar kvar till studenten!

Jag har pluggat som en åsna idag från typ kl 13 tills nu och jag börjar bli trött i ögonen... så jag ska nog ta och lägga ner och skriva det sista imorn istället.

Nu ska jag gå och käka lite chirre och joina tv:n ett tag innan det blir sova för min del... tror att det typ blir en film eller något... hmm.. ja det lät bra! En film får det bli! Kanske bjuda över grannen på lite tv-spel... får höra med henne hur hon känner inför det...

Shit.. pirrigt värre... så fort man tänker på studenten... vart ska man ta vägen sen då? =S

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

Efter studenten är det FULLT ÖS - ARBETSLÖS! ;D

2008-05-18 @ 19:07:00
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0