Jag mår illa, jag vill spy


Kom hem för ett tag sen. Haft genrep med dansen halva dan. Riktigt skoj. Kan inte riktigt alla danser, men de får väl ordna sig. Eller i alla fall duga det lilla jag kan. Ska bara ha jävligt kul imorgon och i helgen helt enkelt. Ett bevis på att dansen inte riktigt sitter: jag slog en tjej i huvudet under repet idag. Bra jobbat. Men de försökte faktiskt pressa av mig från scen. Hmm, ännu ett bevis?

Just nu har jag tagit en paus från min syning. Ska snart dit och göra klart skjortan. Sen får jag äntligen, äntligen sova. Just nu är det det enda jag vill. Sova. Länge. Vakna imorgon och må toppen. Att allt ska gå toppen. Att det blir en jäkligt rolig dag imorgon.

Jag mår illa, jag vill spy. Jag är trött, nu ska jag sy.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att uppvisningen idag gick bra och att någon utav tröjorna dög. Vet inte om jag kan komma imorrn, får se om jag gör det. Vilken tid är det i så fall??

2008-05-24 @ 19:50:39
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0