In my imagination


På mediakommunikationen ska vi göra en kampanj för en produkt. Det skulle vara klart idag. I början av lektionen sitter vår flummiga lärare och snackar lite med alla.
Lärare: Robin, vad har du använt dig av?
Robin: Sådana här luftvägar (ingen fatttar här vad han säger) i luften. Typ flygplan med skyltar (här börjar alla hänga med igen). Så har jag bussar. Reklam på bussar. Jag har biljetter och armband.
Lärare: Produkten då?
Robin: Oh. Det har jag inte riktigt bestämt än. Men det kommer idag. Allt annat har jag här *pekar mot huvudet* in my imagination.

Haha typiskt Robin. Okey, det låter inte direkt tokroligt här, men det var det imorse. Eller så var jag helt enkelt bara trött och glad över att min magkramp gått över.
//Erika

Kommentarer
Postat av: Lina

Haft en bra dag ? ;)

2008-05-12 @ 22:22:58
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Miriam

Haha, skön kille.

2008-05-12 @ 22:24:44
URL: http://mirremurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0