Första maj

Idag är det första maj och igår var det valborg.... Jag spenderade min dag i Uppsala tillsammans med Sara, hennes pojkvän och the rest of the gang... Kände endast Sara men bestämde mig för att inte va en tråkmåns så jag pratade med alla anda också. Jag hade det mycket trevligt på morgonkvisten när vi åt frukost - champangefrukost. Asgott!

Sedan begav vi oss mot ekonomikumparken. Där var det väldigt mycket folk... det var rena turen att vi hittade en plats för våra filtar att ligga på. Vi satte oss på filtarna och småpratade lite och tittade på folk.... Shit va mycket roligt/konstigt folk det finns... Mr. Pimp och Mr. Pimp... hahahah =P.... ni får kolla bilder på dem på min bdb asscoach.bilddagboken.se.

Idag blir det bara till att plugga lite projektarbete.. får se om det blir någon övningskörning också... det va ett tag sedan så jag hoppas på det...

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0