Walking in sunshine!

Idag har dagen varit väldgt bra! Som Erika sa i förra inlägget har solen lyst vacker på en klarblå himel! Jag var ledig från skolan och det enda jag hade på schemat var att jag skulle gå och fixa mitt jobb... japp ni läste rätt! Rebecka har skaffat ett jobb! =P Inte för att det är så stort men att få pengar för att åka och titta runt lite i affärer 4 ggr i månaden är väl inte fel? =P

Jag har bokat tid hos optikern också, fick veta att min optiker slutat så jag ska få en ny... scääry =P

När jag kom hem var jag astrött eftersom jag har säkert gått i två timmar idag i Enköping... typ runt runt i affärer och uppe vid St:Ilian osv. Det blåste lite och jag brukar alltid bli så himla trött av att vinden blåser i ansiktet, det är som om det mattar ut mig på något sätt.

Imorn ska jag till Amanda. Hon ska fixa mitt hår lite, kanske toppning coh bleka en slinga, får se hur det blir. Alltid mysigt att komma dit och hälsa på. Hon var väldigt söt mot mig igår faktiskt. Hon ringde och frågade när jag skulle komma hem och om jag hade tid i 30 min si sådär. Så jag följde med henne hem efter bussen och till min stora förtjusning bjöd hon mig på semla. Och det var inte det bästa, hon vet att jag inte tycker om mandelmassa så hon hade köpt en semla med vaniljsås i istället! =D Å va jag älskar henne!!!

puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0