Reklamerna förstörde en dag i mitt liv


Efter som kära kusin Alex är lite krasslig blev jag hemma denna fredagskväll, trots att jag ska upp och jobba imorgon. Så jag har haft en lång och mysig fredags middag med mina föräldrar, vilket inte händer allt för ofta då jag ofta stressar iväg på fredagskvällar.

Något som vi pratade om idag var barndomsminnen. Som den gången då jag skurade rummet. Helt plötsligt börjar jag stört böla. Mor och far undrar ju genast vad som är fel. Där står jag och snyftar och snyftar och stirrar på mitt nyskurade golv och de fattar absolut ingenting. Tillslut kommer det fram att jag bölar för att mitt golv glänser inte lika mycket och fint som de skurade golven på reklamerna. Vaddå puckad unge? Vad för slags unge bryr sig om skurade, glänsande golv? Jo, Erika - den skurande ungen.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! Vadå ska man inte lite på reklamerna??! :O hehe

2008-03-07 @ 20:16:11
URL: http://thores.blogg.se
Postat av: Therese

Haha, bra att du har lärt dig det, nu efter några år.. ;D

2008-03-08 @ 21:46:09
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0