På bordell i Thailand


Jag snackade ju förut om det här hundpansionatet i Thailand, om att åka och jobba där. Trots min rädsla för att åka utomlands själv i flera månader så mailade jag dem, ställde några frågor om lön och sådär. För några dagar sedan fick jag svar och då svaren inte var allt för bra så beslöt jag mig för att inte maila tillbaka och strunta i det hela.

Idag fick jag ännu ett mail. Att jag hade hamnat bland top 10 bland 170 sökandes och jag skulle få svar om jag fått jobbet eller inte nästa vecka. Whut?? Det enda jag hade skrivit om mig själv var: Hejsan! Erika heter jag, är snart 19 år och bor i Sverige. Hur lyckades jag med den beskrivningen hamna bland top 10??
Som min käre mor sa när hon läste mailet: "Det där är ju något skumt. Det kan ju vara en thailändsk bordell eller vad som helst."

Någon som vill jobba på bordell i Thailand...?

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0