När man väl anstränger sig...


Jag var faktiskt så duktig idag. Helt i onödan. Låg i sängen imorse och var väldigt nära att somna om (vilket jag egentligen gjorde men vaknade av att det lät som om något splashade ner på golvet, skit läskigt, ingen aning om vad det var). Påväg till bussen önskade jag att jag skulle ha missat bussen så jag kunde gå hem och sova igen. Skippa historian. Men icke. Jag gick upp imorse, jag hann till bussen och jag tog mig till min lektion. Helt i onödan. För, efter att ha kommit tio minuter sent, det jag möts av när jag kliver in i klassrummet är några få elever som viskar om att läraren var tvungen att åka hem pga sjukt barn. På tavlan står dagens uppgift. Great. Jag kunde egentligen ha sovit två timmar till imorse. Känns ju helt underbart det här. Kommer till skolan två timmar för tidigt. Me positivt är, jag slapp historian i alla fall.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0