Mr X, förälskelse vid första ögonkastet


Jag har lagt märke till att flera bloggare verkar ha en Mr X. Idag stötte jag ihop med en Mr X och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag stod och väntade på bussen när han trippade förbi i sin snygga lilla tröja. Han var verkligen grymt söt! Tyvärr vågade jag ju aldrig hälsa på honom, men han verkade ändå väldigt upptagen. Han strosade förbi med nosen högt i vädret. Nästan skuttade fram. Glodde storögt på ett litet barn som klättrade på staketet. Knuffade på en i sitt sällskap. Luktade på marken. Åt en fimp. Viftade på svansen. Ååh, Mr X var verkligen så söt.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Han verkar väldans trevlig, den där Mr. X :P

2008-03-03 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0