Min Helg

Helgen blev väldigt lyckad till slut ändå.
Fredagen var först i Uppsala för lite modell-lekande.... Sedan ut på krogen.. först skulle jag till Uppsala men som Erika skrev (surt) så blev det Enköping istället. Jag ville verkligen inte till Uppsala och Erika vägrade ju Enköping så Sara frågade om jag ville gå med henne då. Bad så mycket om ursäkt till Erika och sa att jag skulle till Enköping istället. Jag tror att jag hade mer roligt i Enkping än vad jag skulle haft i Uppsala om jag gått ut där. Träffade massor av roliga männisor och folk som man kände. Hur kul som helst!

Sedan var Linus och Bettina här också. Det var mysigt. Vi ska tydligen vara katt-vakt till Smilla när de är i Barcelona. Det säger jag inte nej till. Älskar den lilla krabaten. Linus och Bettina tyckte att jag kunde vara i deras lägenhet de dagar som de är nere i Barca.. får se, kanske ska ta och göra det. Kan ju vara lite mysigt faktiskt. Men det är ett bra tag kvar. De åker inte förrän den 6e juni.... Dagen efter studenten för att de skulle fira mig. Tänk så omtänksamma de är....

Nu ska jag hoppa in i bastun. Det tycker jag att jag har förtjänat, jag har jobbat lite här hemma. Burit kvistar och halva träd som pappa huggit ner. Han skulle nämligen elda upp dem. Det var mysigt att höra den sprakande elden i skogen....

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0