Jag, en muffins i slutet av sommaren?


Arbetsintervjun gick fin fint. Och trots Desse som så stöttande påpekade att det kunde vara en turkkiosk jag var påväg mot så visade sig att så var inte fallet (även om en turk stötte på mig utanför). Istället var det som en liten pressbyrå/cafe. Ja, det var både en kiosk och ett cafe. Konstig blandning, kiosk på ena sidan och andra sidan ett cafe. Men cafet var mysigt. Och har grymt goda blåbärsmuffins (vet jag sen tidigare). Så om jag får jobbet lär jag äta mig till formen av en muffins. Blåbärsmuffins.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Vart e de nånstanns?

2008-03-07 @ 18:11:46
URL: http://thores.blogg.se
Postat av: Therese

Åhh, va kul. Hoppas att du får det..
Jag har faktiskt ingen aning om det är 8 skoldagar kvar, men det var Malin som sa det så jag litar på det.. :)

2008-03-08 @ 21:47:52
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0