Båååååååring

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska börja närma sig halv tre så att jag kan gå iväg och jobba. Känns lite ovant att gå iväg och bara träffa någon sådär, men jag natar att det kommer kännas bättre och bättre ju mer man kommer träffas (förhoppningsvis).

Det har varit en lång dag hittils, egentligen vill jag bara krypa ner under mitt täcke i min säng coh bara blunda. Sova lite...

Mådde inte så bra imorse men det blev bättre framåt dagen. Men jag känner mig fortfarande en aning hängig, ont i halsen, nyser och snörvlar. Knät känns inte helt ok heller. Längtar verkligen tills tisdag så jag får veta vad som verkligen är fel på det.

Usch jag känner att det här inlägget inte blev så roligt, kändes en aning dystert. Ska nog gå och köpa mig en bit choklad så jag får frigöra lite endorfiner i kroppen och bli lite glad... :P Mums! Choklad är bland av de bästa!!!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0