Dagen efter


   
Bjuder på lite fina morgon-egobilder (inte för att det är morgon längre - men känns som så för mig hehe)

Det känns inte så bra just nu. Eller jo det gör det. Det var väldigt kul igår.

Som Rebecka nämde i förra inlägget så hamnade vi på hamnfestivalen. Vi sprang runt, träffade folk och åkte karusell i onyktert tillstånd. Haha, det var väldigt kul. Det var ganska lugnt igår så finns väl inte så mycket att säga förutom att det var kul och att idag är jag trött. Jag har drömt så mycket inatt att jag har svårt att skilja på dröm och verklighet. Igår natt drömde jag att jag råkade bestämma date med min kusins pappa. Haha. Trodde det var någon annan och när jag kom på vem det var skämdes jag rejält kan jag säga. Får väl säga att jag var ganska lättad när jag vaknade och det bara var en dröm. Tror inte Alex hade uppskattat det så mycket om jag började springa på dater med hennes farsa xP

Som sista grej, jag gillar killars raggningsrepliker:

Två Killar: Tja!
Jag: Tja!
*De sneglar på varandra, sen på mig, på varandra igen, tillbaka på mig*
Jag: ...   hej...?
Killar: Hej!
*tystnad och sen hejar vi igen*
Killar: Alltså, vi är lite blyga, det är meningen att du ska hjälpa oss på traven nu och säga något mer.

Nu ska jag snart in till Uppsala för att lära mig baka bröd. Tur att det tar en timme in med bussen så jag får sova lite extra.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0