För många avslut


Det gick upp för mig idag. Det är som någon sa, det är bara massa avslut nu. Det är lite läskigt. Inget kommer bli sig likt efter den här sommaren. Just nu känns det som om allting är upp och ned. I höst kommer jag inte träffa Robin och Desse varje dag. Jag kommer inte träffa Sara, Rasmus eller Amanda på bussen på morgonen. Jag kommer inte höra Desses Jag är hungrig i magen eller hennes Visst vill du ha en glass? Visst vill du det? Klart du vill ha en glass! Ja, du ska ha en glass! Det spelar ingen roll hur många gånger man upprepar att nej jag vill inte ha en glass, hon kommer springandes med en i alla fall. åååh! Jag kommer stor sakna Robin och hans lustiga kommentarer, hans avundsjuka på andras tjocka, långa dreads och hans grubbel om hur han ska få fram det perfekta skägget. Jag kommer sakna Uppsala överhuvudtaget. Jag trivdes där. Och dansen. Jag kommer sakna dansen. Jag måste fortsätta med dansen.

Det är läskigt att inte veta vad som väntar i höst. Men man får väl se det från den ljusa sidan. Det är en ny start. Det kan ju bli så mycket bättre. För även om det är många avslut just nu så känner jag mig väldigt, väldigt glad. Bara väldigt mysigt glad. Det är ju sommar för tusan!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0