Tittanic och Linnepojkar


Jag har inget bättre för mig här på söndagsmorgonen så jag tänkte bjuda på lite fina bilder från kryssningen (bättre sent än aldrig?)

Alex och jag redo för party


Alex under en promenad på däck


Jag och mina älskade (just där kanske mer hatade) skor tog en liten paus ifrån varandra


Vi skulle leka lite Titanic

 
Men det ser mer ut som om Alex försöker kasta sig överbord


Sen blev det efterfest hos Linnepojkarna

Och där tog i princip mina bilder slut, ska tigga lite fler av Alex - har en känsla av att hon gömmer en och annan bild
Tyvärr fick vi ju inte heller några bilder från maffian, fast det kanske bara var tur. Om vi hade lagt upp såna bilder hade det väl slutat med hotbrev och avkapade fingerspettsar i brevlådan.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0