Så overkligt, så sant


Kan ni fatta? Imorgon, imorgon tar jag studenten! Det är ju hur galet som helst! Hur gick det här till? Jag började ju nyss ettan och var och lekte med mina nya klasskamrater i skogen. Nu är jag här, med ny klass och bara några timmar kvar till studenten. Vi har städat för att det ska bli fint till mottagningen imorgon. Mamma och pappa håller på att planera maten. Jag har precis målat naglarna coolt rosa. Min fina klänning hänger och dinglar, redo att användas. Jag kan bara inte förstå. Det här har jag gått och längtat efter i flera år nu. För tre år sedan kändes det som om det var en evighet kvar. Nu plötsligt är det inte det. Vart tog hela sista året vägen? Det måste ju ha blivit något fel, jag har säkert tappat ett år någonstans och ska gå i tvåan egentligen. Det känns så overkligt men samtidigt så otroligt jäkla kul!

Jag tar studenten!


//Erika

Kommentarer
Postat av: Laura

Grattiiiiis! :)

2008-06-06 @ 10:44:20
URL: http://laur4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0