Redan panik


Jag börjar tro att det är något fel på mig. Två dagar, endast två dagar har jag gått hemma och skrotat. Eller ja, igår var jag ju in till Enköping och grejer under dagen och kvällen. Så man kan lika gärna säga att jag bara varit hemma i en dag. Jag har redan tröttnat. Idag har jag varit så uttråkad så att jag mest bara legat på soffan. Nästan. Jag var på långpromenad med Zingo också. Jag vet inte, jag blir helt enkelt trött och slö av att bara vanka runt här hemma så jag orkar inte göra någonting. Men imorgon ska jag in till Enköping igen, möte på arbetsförmedlingen och jag vill hälsa på Jennie och Mattsson i deras nya lägenhet. Sen måste jag komma på någonting att göra i helgen, annars får jag panik. Suck. Vad jobbig jag ska vara.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0