Min lilla tröstdag


Imorgon, imorgon, imorgon är dagen jag har väntat på. Egentligen har jag väntat på hela den här veckan, men det blev ju förkortat till imorgon. Imorgon är det streedance. Veckans höjdpunkt. Jag har tagit ledigt från jobbet för att låta hela dagen cirkulera kring de få korta timmarna i dansstudion. Det ska bli så kul. Jag ser fram emot det så mycket att det antagligen inte kommer bli av. Ett mystiskt Uppsalanummer har ringt mig både idag och igår, vilket säkert betyder att det är dansen som ringer för att säga att det inte blir något. Skulle inte förvåna mig, först ta bort en hel vecka och sen den lilla tröst dagen. Någon kommer inte må bra imorgon om så blir fallet...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0