Midsommar

Midsommar helgen har varit helt okej. Den spenderades med päronen och några vänner. Har typ skrattat tills jag storknat flera gånger... precis som det ska vara när man mår som bäst!

Imorn blir det nog inga många svängar. Tar det nog lugnt eller så ska jag städa mitt rum - det behövs verkligen. Kanske att det blir en sväng ner till affären och köper lite godis och tar mig en liten filmkväll sen. Men vi får se, vi får se. =)

På måndag blir det av till Uppsala igen. Ska jobba lite och sen leta efter annat jobb... men jag tvivlar på att det inte finns något.. Alla har nog redan täckt upp sina sommararbetare redan.. men man vet ju aldrig om det finns någon som kan behöva helg och kvällsjobbare.. jag tackar inte nej till det.

Nej nu ska jag nog gå och blunda för natten.. börjar bli en aning trött efter kvällens skrattande.... men kan ju säga att idag var det mamma som ägde köket och inte pappa... ;) åh vad jag tycker att det är kul när de vuxna är lite "gladare" än vanligt! ;)

Nej, nu är det hopp i säng för min del... sov gott, dröm sött och vakna tort! ;)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0