"Jaha, då var det klart då..."

Idag gick jag upp typ otroligt tidigare än jag skulle gjort en helt vanlig ledig vardag... klockan ringde på 7.00 och jag steg upp med trötta och tunga ögon. Lagom nervös så där inför vad som skulle komma att hända... åt frukost och tänkte inte på så mycket mer än vad jag skulle göra och jag blev bara ännu mer nervös...

Gick till bussen, åkte in till stan och började gå mot Idrottshusets parkering där allt skulle hända. Där väntade en liten vit Volvo med en grön text där det stod Grönlunds. UPPKÖRNING!!! 8.45 satte jag mig i bilen, fixade så att jag satt bra och sedan satte sig en gubbe i passargerarsätet bredvid mig.  "Kolla så att bromsarna fungerar, sen kör vi"... Allt funkade och det var dags att köra iväg - in mot stan, parkera vid JC och sedan ut på motorvägen iväg mot Norrköping... vänd... åk tillbaka till Idrottshuset - klart.

"jaha.. nu var vi klara då... och du blev godkänd!"

"VA?!" Hur kunde jag bli godkänd??

Det tog mig 20 minuter att få mitt körkort. Shit jag har verkligen körkort nu - en vuxenpoäng till mig. Ikväll blir det Donken med Amanda ( - vuxenpoäng) Nån som vill haka på??

JAG HAR FÅTT KÖRKORT!!!!!!! =D=D=D=D=D

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅH Vad jag hatar att jag måste jobba :(. Hade velat åkt med till Donk med er...

2008-06-26 @ 16:29:57
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Erika

ååååh GRATTIS =D =D

2008-06-26 @ 16:50:37
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis önskar Cattis!!

2008-06-26 @ 16:51:24
Postat av: dzenana

GRATTIS....!!!

fan va kul:P

2008-06-27 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0