Hoppetoss morgon


Vilken helt underbar morgon! Trots att det blev ganska sent igår stuttsade jag upp i sängen vid tio. Sen dess har jag dansat runt här hemma sprallig och glad. Vänta! Måste springa och kolla äggen!

Sådär, de kokar fin fint. Ja, i alla fall. Vart var jag? Juste, dansat runt här hemma. Väldigt pigg och glad. För det blir man när man bara möts av bra grejer när man vaknar. Allt var bra bra bra. Haha. Kan ju nämna en grej. Det jag vaknade av. Telefonen som ringer. Ett okänt nummer. Spännande. Yrvaket svarar jag. Det visar sig att det är en snubbe från ett jobb jag har sökt och han vill att jag ska komma in på arbetsintervjus. Snubben verkar supertrevlig faktiskt så jag ser fram emot det med nervösa små, små fjärilar i magen. Sen hände massa små grejer som fick mig att ge upp försöken att somna om. Istället stuttsade jag upp, satte igång musik och dansade runt. Om Sandra mittemot är vaken kan hon säkert intyga. Stod mitt i köksfönstret så skulle inte förvåna mig om hon såg mitt hoppande och skuttande. Nu måste jag springa och kolla äggen igen. Snart frukost - aaaah va gott!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad för jobb?:O



Ja men självklart ska du följa med till festivalen!:)

2008-06-12 @ 14:12:33
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0