Hej då blodiga såriga fingrar


Det låter som om jag har jobbat min sista vecka på Webra. Tyvärr faktiskt. Börjar känna mig ganska hemma där och igår var det t.o.m kul. Det är bara de där jävla graderna som tar kål på en. Som Bosse sa Inte undra på att folk här är lite knäppa, de har ju gradat för mycket. Plus att jag tjänar så underbart bra där i jämförelse med tidigare och kommande jobb. Var på Subway och snackade idag. Det låter ju riktigt roligt där och jag tror att jag kommer trivas när vi väl sätter igång. Just nu känns det bara så drygt att inte veta hur någonting blir, vet bara att jag kommer jobba. Jobba, jobba, jobba.

Så det är med en liten tår jag säger hej då till Webra. En stor tår till lönen. En liten tår till de glada gubbarna. En mellan tår till truckföraren (hehe). Ingen tår till mina söndersnittade händer. Och helst av allt skulle jag vilja ge graderna en spark där bak eller ännu hellre, kasta hela bunten in i en container och bränna sönder skiten.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0