"You hold your arms around me, warm like fire..."

Lördag kväll... hemma... ensam... fan va tråkigt...

Krogen igår var grymt rolig till en början, tråkig i mitten och rolig i slutet. Synd bara att de inte öppnade det andra dansgolvet ocskå. Smockat med folk, varmt as hell och en massa fulla grabbar som juckade en i ärslet på det trånga dansgolvet. Men kul var det när man inte dansade som om man låg som sardiner i en sardinburk... =P Träffade några roliga människor och några människor som är lite mindre roliga! ;)
Måste nog medge att den roligaste delen av kvällen var när vi var i stadsparken och åt nötter och jordgubbar! *plopp* ;)

"Det här är helt sjukt! Det här är helt sjukt!" - En viss spelare från Nordias herrlag (...låter det vara osagt vem ;) Man måste ju liksom ändå ha tillåtelse att skriva namn på internet nu förtiden!) Men låt mig säga att det var nog den sista personen som jag trodde skulle känna igen mig... har aldrig sagt ett ord till honom men ändå vet han vem jag är liksom! ;) Hahah! Men väldigt trevligt! ;) hahah och enligt pappa är han tät också... hahah ;P ja ja...

"Du är en av dem jag kommer komma ihåg från vår klass, för att du är Rebecka liksom!" - Anna från min klass. Jaha, ja men tack då! Det var snällt sagt... typ pratade nog inte med henne så mycket men det är ju kul att man kommer bli ihågkommen iaf! =)

"Enköping är en håla som Gud glömde!"
"Vill ni hjälpa mig att hitta min morfar? Han liggar på Enköpings lassaret.. han kommer nog dö där!" -
En kille som sprang efter oss efter att hans polare sagt att vi ska gå å ta oss i ärslet. Hmmm... han va en aning full om man säger så.. jag tror inte han ens vet vad han stod och snackade om. Men han upprepade hela tiden om att hans morfar låg på sjukhuset och frågade vad vi skulle göra när vi kom hem och om han fick följa med och sova i någon av våra sängar.. vi tackade snällt nej...

Sen kom bussen... skönt som fan.. då fick man sova i ialla fall 30 min innan man skulle sätta sig i en kall bil och köra hem.

Det är nog första gången jag kommer hem före mina föräldrar efter en sväng på krogen.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0