Lite extra krydda


Jag lyckades. Jag hittade mina fina vackra skor. I första butiken jag gick in i. Det är duktigt gjort utav mig. Jag brukar vela och ha mig i evigheter när det är dags för ett inköp. Jag är sjukt stolt över mig själv.

Efter en runda på stan, (jäkla Alex gjorde rundan trippelt så lång då vi letade present till henne. Hoppas hon blir glad för den nu, hon har plågat mina fötter idag (omedvetet ifs, men lite skuld borde hon få. Har fått höra från en säker källa att hon inte sitter i Finland och trycker i sig våran favoritglass. Hon lovade att äta glass för mig med, en om dagen. Detta har inte skötts rätt, bättring innan hemkomst, Alex)) hmm, nu glömde jag vad jag hade tänkt att skriva egentligen innan jag började hacka på Alex...

Vänta här nu. Här sitter jag och stress skriver för att jag vill hinna duscha innan tio. Plötsligt kommer jag på: jag har ju redan duschat. Glömsk? Trött? Full? Anledningarna kan vara många. Dock tvivlar jag på att jag är full. Om nu inte pappa spettsat köttfärsåsen dvs. Jag tvivlar lite på det med, men han har ju varit i Finland en vecka. Vem vet vad finnarna har lärt honom?
- Ta lite Koskenkorva i köttfärssåsen, Rikard! Sånt piggar upp!
- Ja, men visst, varför inte...?
Vem vet, vem vet?

Ååh vad jag vill ha Finlandsglassen!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, men precis så blir jag med.. Mamma och pappa börjar bli galna på mig här hemma.. :P



Det är någon journalistikkurs med inriktining på idrott..

2008-07-24 @ 13:03:54
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Alex

haha, det var ju snällt av dig:) jag käkade faktiskt glassen när din mor och far hadr stuckit för då var allt det andra goda slut och mormor stod inte redo klockan åtta på morgonen för att åka till affären för hon hade dragit vidare då. Så då orkade man följa med in till Närpes. (Kände att jag var tvungen att förklara mig lite)

2008-07-25 @ 23:16:54
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0