Tatuering, vi närmar oss långsamt...



Medan Rebecka härjar i Danmark så sliter jag på jobbet på Webra. Idag har jag slagit mig i huvudet med en såg jag vet inte hur många gånger. Vet inte ens hur jag lyckas. Dessutom har jag "spillt" (det var min maskin som spottade ut det) gul gegga över halva verkstaden. Härligt.

Nyss utkommen från en stekhet dusch (vilket behövdes, frös och kände mig äcklig från den gula geggan och jag hade masa äckliga metallbitar i håret) så nu är jag minst lika stekhet. Dessutom har jag precis bokat biljett till Uppsala reggae!! Aaaaaaaah!!! Plus att imorgon kväll kommer Alex för att på onsdag ska vi in till Uppsala för att shoppa och boka tatuering! Gaaalet! Kan kvällen bli mycket bättre än så här?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

ohh, ska det bli en till tatuering? Sitter oxå och funderar på om jag ska skaffa en men jag vet inte vad det ska vara för ngt.. :P

2008-07-08 @ 11:04:16
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0