Sant eller falskt


Jag slogs precis av en ny tanke...

Det där nya uttrycket, uppsnappat från Norge, det kan lika gärna ha varit något jag drömde inatt.

Jag är inte helt säker, men varför skulle jag drömma att jag läser om hur norskar säger att någon är puckad...?

Nu när jag tänker på det, det kanske är ett tecken? Jag kanske snart kommer möta en norsk som jag vill upplysa om att han är puckad. Skulle inte vara helt omöjligt, det finns nog en och annan puckad norsk därute. Eller så vill norsken upplysa mig om att jag är puckad. Inte heller det en omöjlighet.
 
Å andra sidan är jag inte heller helt säker på om uttrycket var från Norge.

Jag har nog drömt.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det kan vi nog göra. Tror inte att jag har något planerat i helgen. Skönt att komma hemifrån dessutom.. :P

2008-07-25 @ 10:47:41
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, söndag skulle funka för mig med. Tror det e runt tre kanske, har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig. Men vi skulle kunna höras imorrn.

2008-07-25 @ 20:35:33
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0